For 2 år siden slog min kæreste op hvilket var uforståeligt da vi havde det godt sammen.
Men mit problem er, at for 2 uger så jeg hende igen efter alt den tid, og hele min sørgeperiode har flashet forbi mine øjne lige siden, som de 6 måneder det tog, før jeg forsatte en normal hverdag, fordi hun var den eneste ene (troede jeg), hun var 80% min drømme kvinde på personlighed, jeg fik et helt nyt liv sammen med hende noget, som var taget ud af et eventyr, som endte med at blive et helvede.
Nå men den sørgeperiode kom fordi jeg fik at vide, at hun havde fået en ny kæreste ..... (Jeg er vel nok aldrig kommet helt over det, men tror på en måde det skyldes, at jeg har ikke været i stand til at finde en ny kæreste, og hun så har været ude og gjort det jeg ikke kunne).
Jeg tror mest, det er det, at jeg har ikke været i stand til at finde en fornuftige kvinde, da de åbentbart ikke er i byen lørdag aften.
Dating.dk har jeg ikke været heldig med !
Det skal kraftigt understreges, at jeg har søgt efter en ny kæreste i 1½ års tid og det ikke at kunne finde en sød, kærlig pige har været hårdt for mig, da jeg søger tilbage til at opleve tryghed og kærlighed fra en person, man har tæt på.
Hvilket er den største mangel vare i min tilværelse, fordi jeg har mange gode venner og godt arbejde men ingen at dele tilværelsen med.