Sygu nedern!

Her kan du komme med spørgsmål, svar og kommentarer om DRENGE OG DERES PIKKE /PENIS
Besvar
:/
Tilmeldt bruger

Sygu nedern!

Indlæg af :/ »

Hej jeg er en dreng på 14½.. jeg er mega træt af at min pik kun er omkring 5 cm i slap og 9,5 i stiv.. jeg er også kun 151,1 høj .. jeg har fundet på alverdens lamme undskyldninger for ikke at gå i bad efter idræt hele sidste år og i år (8 kl.) jeg ved ikke hvad jeg skal gøre, tør simpelhen ikke gå i bad er mega bange for at alle de andre som jo nærmest har en på det dobbelte af mig skal gøre mig til grin. kan snart ikk tage det mere. de spørger hele tiden hvorfor jeg ikke gør det hvad f*** skal jeg gøre ?! findes der ikke nogle homon piller eller noget så jeg begynder at vokse osv. !?! Please jeg vil Virkelig gerne have et råd her :cry:
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin

Svar: Sygu nedern!

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej :/

:!: Først: STORE BEGYNDELSESBOGSTAVER EFTER PUNKTUM og ved NY sætning hjælper på læsbarheden!!! Det er jo ikke en mobiltelefon, det her!!!

Hallooooohhh! Du er 14 år og stort set ikke begyndt at vokse, og nærmest ikke kommet i puberteten endnu. Giv tid, det hele skal nok begynde at vokse på dig! Ingen hormoner til dig, de skal nok komme helt af sig selv!!! :2: Men nogle tålmodighedspiller kunne måske gavne :2:.

:idea: Læs mere i PSYKE & SEX om Drenge og deres pikke - peniser og om Penis - Pikken - størrelse, så får du svar på de fleste af dine spørgsmål.

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Tilmeldt bruger

hmm okay.. men hvad sker der så for alle de andre ? de er da vokset.
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin

Svar 2: Sygu nedern!

Hej :/

Dels vokser man meget forskelligt - men læs osse PSYKE & SEX om Penis - Pikken - størrelse.

Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
Tilmeldt bruger

Okay (: 1000 tak for rådet. Synes det er rart at man lige kan smide et spørgsmål herinde, hvis man har brug for det & jeg er helt sikker på jeg ikke er den eneste der synes det :D
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin

Svar 3: Sygu nedern!

Hej :D

Godt du spørger, hellere spørge én gang for meget end én gang for lidt. :1:

Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
Besvar

Tilbage til "DRENGE OG DERES PIKKE / PENIS"