Min kæreste og jeg har det problem, at når vi har sex, og hun er ved at få orgasme så "mister" hun både orgasmen og lysten lige inden hun kommer, og hun kan ikke rigtig forklare hvad der sker og hvordan vi kan undgå det.
Vi er begge i starten af 20'erne og har et meget aktivt sexliv. Både hende selv og jeg har ingen problemer med at stimulere hende så hun er ved at komme (ifølge hende)

Hun er meget følsom, især på Klitoris, som hun siger gør ondt når den bliver berørt, så det lader jeg være med. Men også hendes bryster er meget følsomme og hun vil helst have jeg kærtegner dem mens hun har bh på... Hun siger selv at "det bliver for meget" nogen gange når hun taber orgasmen og lysten...
Det irriterer hende meget hver gang det sker, og jeg føler mig lidt hjælpeløs, fordi jeg ikke ved hvad jeg skal gøre...
Hun har haft orgasme før, bare ikke med mig, men hun kan ikke forklare hvordan det skete dengang...
Jeg har prøvet at læse utallige artikler om kvinder or orgasmer, men jeg kan ikke rigtig se nogen løsning på vores problem, så jeg håber jeg kan få lidt hjælp herinde...
På forhånd tak.