Skinnende hud og ar-lignende ting

Her kan du komme med spørgsmål, svar og kommentarer om MÆND OG FORHUD
Besvar
den fortvivlede

Skinnende hud og ar-lignende ting

Indlæg af den fortvivlede »

på bagsiden af min pik, går der en zig-zag ting hele vejen fra toppen, og til kuglerne.. tror det er min streng, men den skal ikke være så tydelig, den er helt mørk i forhold til den farve resten af min pik har.. og ved roden på bagsiden, er huden helt skinnende nogle steder.. hvad kan jeg gøre?

mvh den fortvivlede
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin

Svar: Skinnende hud og ar-lignende ting

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej den fortvivlede

:!: Først: STORE BEGYNDELSESBOGSTAVER EFTER PUNKTUM og ved NY sætning hjælper på læsbarheden!!! Det er jo ikke en mobiltelefon, det her!!!

Til at starte med ligner alle fostre piger, men hos drengefostre vokser den revne, der bliver til kussen hos piger sammen til et rør (pikken). På undersiden af pikken kan man se sammenvoksningslinien, det er det du opfatter som et ar, og en sådan linie har alle mænd/drenge. Hvis du følger linen vil du se, at den fortsætter helt tilbage til dit numsehul :1:.

Lige som alle andre pattedyr er du dannet af en flad plade, der lukker sig sammen til et rør, og det kan hos mange mennesker ses på forsiden af kroppen. F.eks. i forskelle i hårvækst på højre og venstre side.

Den skinnende hud kan jeg ikke give nogen forklaring på, men kan man ikke tåle nærstudier af sig selv, er det en god ide at lade være. Kig aldrig på dig selv gennem forstørrelsesglas eller mikroskop, for så bliver du overrasket :2:.

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Besvar

Tilbage til "MÆND OG FORHUD"