Flere udløsninger

Her kan du komme med spørgsmål, svar og kommentarer om MÆND OG DERES SÆD OG SÆDAFGANG
Besvar
Hans

Flere udløsninger

Indlæg af Hans »

Hej Per

Jeg er en ung fyr, der som så mange andre der skriver til dig, har et problem. Jeg har fået en ny kæreste, en fantastisk dejlig pige, som har en dejlig sexuel drift, hun har ligesom mig, meget lyst til sex. Mit problem ligger i at efter vi har dyrket sex første gang, er det stort set umuligt for mig at komme anden gang (det er oplevet en enkelt gang, gennem de fire mdr. vi har været kærester).

Vi prøver mange forskellige stillinger, og har forsøgt os med både almen, oral og anal sex. Lige lidt har det hjulpet... og til sidst ender det så med at vi kører træt...

Er det helt normalt, eller kan man gøre noget for at fremskynde at man kommer? Det er et stort problem, for jeg kan mærke på hende at hun bliver ked af det når jeg ikke kommer...

Vi har prøvet at tale om det og hun siger hun aldrig har oplevet det med en fyr før...

Håber du kan være behjælpelig med nogle svar, på forhånd tak for hjælpen...

Med Venlig hilsen
Hans
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin

Svar: Flere udløsninger

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej Hans

Det er muligt, at din veninde aldrig tidligere har oplevet, at en mand kun kan komme én gang, men så har hun nu været heldig. Langt de fleste mænd kan normalt kun komme én gang, og der efter skal der gå noget tid, før manden kan komme igen. Det kan være alt fra en halv time til et par dage alt efter mandens seksuelle opstemthed, fysik, alder m.m. Kvindens fysiske beskaffenhed og lyst har osse stor betydning for mandens evner.

Du er med andre ord helt normal. :1: Hvor gammel er du?

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Hans

Alder

Indlæg af Hans »

Hejsa igen
Okay, er da glad for det ikke "umiddelbart" har noget med mig at gøre.
Jeg er 24 år gammel

Med Venlig Hilsen
Hans
Besvar

Tilbage til "MÆND OG DERES SÆD OG SÆDAFGANG"