Hej.
Jeg har idag købt bogen 'Elsk hele natten' af Barbara Keesling og gik straks igang med læsningen.
Det er den første bog jeg nogensinde har læst om ment og indtil videre synes jeg faktisk den griber sagen meget behageligt an, idet den hverken føles anmassende eller ophidsende de første 40-50 sider.
Jeg har nu forsøgt at lokalisere min 'pc-muskel' og mener selv at det lykkedes, selvom min mave bevægede sig.
Jeg kunne i hvert til fald mærke noget rykke bagved testiklerne og min pik gav små spjæt når jeg strammede.
Jeg er blot ked af at min kæreste, konsekvent, kalder det idioti og sex-fiksering.
Ifølge hende er gentagne orgasmer umulige at opnå for mænd - idet jeg normalt ikke interesserer mig for helbredet, tillægger jeg hendes mening stor vægt, men ville alligevel lige høre dig ad, da jeg læste på din hjemmeside, at du tidligere er blevet kontaktet ang. samme bog.
Fik du nogensinde svar på om det kunne lykkedes at opnå de gentagne orgasmer?
"Elsk hele natten"
- PER HOLM KNUDSEN
- Site Admin
Svar: "Elsk hele natten"
Hej Andreas
De fleste spørgsmål i forbindelse med Barbara Keesling: "Elsk hele natten" har handlet om at kunne holde erektionen længere, og jeg kan ikke se, at der er nogen, der har fortalt, at de har oplevet multible orgasmer ved træning af pc-musklerne.

Jeg tror, nu det handler mest om genitisk bestemte evner, hvorvidt man m/k kan få multible orgasmer og her har kvinderne et klart fortrin.
Hvis din kæreste kalder dig "sex-fikseret" så tag det som en kompliment
, jeg plejer at sige vores eneste mission på jorden er sex - resten er frynsegoder
.
Læs mere i PSYKE & SEX om Bækkenbundsmusklerne & mænd.
De fleste spørgsmål i forbindelse med Barbara Keesling: "Elsk hele natten" har handlet om at kunne holde erektionen længere, og jeg kan ikke se, at der er nogen, der har fortalt, at de har oplevet multible orgasmer ved træning af pc-musklerne.

Jeg tror, nu det handler mest om genitisk bestemte evner, hvorvidt man m/k kan få multible orgasmer og her har kvinderne et klart fortrin.
Hvis din kæreste kalder dig "sex-fikseret" så tag det som en kompliment

Med venlig hilsen
PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND