For tidlig sædafgang

Her kan du komme med spørgsmål, svar og kommentarer om MÆND OG DERES SÆD OG SÆDAFGANG
Besvar
ah6
Ny bruger

For tidlig sædafgang

Indlæg af ah6 »

Hej Per

Jeg er en kvinde sidst i 20'erne, der har fået ny kæreste.
Vi har ventet en del med at begive os ud i det egentlige samleje, hvilket skyldes 2 grunde.
1) han har ikke den store erfaring med forhold og sex generelt
2) jeg har ønsket at vi begge skulle testes for hiv og klamydia for at være på den sikre side.

Men nu er vi så kommet dertil, og det viser sig så, at grunden til at han også har trukket tingene lidt er, at han kommer med det samme - enten lige når han er trængt op i mig, eller lige inden det sker.
Og sådan har det altid været.

Så, nu er det jo, at jeg gerne vil vide, hvad kan jeg gøre?
Har selvfølgelig læst om start-stop-klem teknikken, og den vil vi (rettere jeg ;)) selvfølgelig prøve.
Men der er jo også et vist psykologisk aspekt i tingene. Og er lidt i tvivl om, hvordan jeg bedst støtter ham i det her?
Ved han generelt er lidt usikker på sig selv, og det hele er jo samtidig blevet lidt af en ond spiral for ham.

Har du et eller flere gode råd til mig?

Tak for en ellers god hjemmeside.

Mvh

ah6
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin

Svar: For tidlig sædafgang

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej ah6

Det bedste er selvfølgelig at tage det stille og roligt og så introducere ham til start-stop-klem teknikken. Hvis det ikke virker i længden, så foreslå ham at få noget psykoterapi, så han osse kan få gjort noget ved den grundlæggende usikkerhed, som jo sikkert er splinten i kødet :1:.
:idea: Inden han evt. vælger en psykoterapeut, så kig lige på denne side om VALG AF PSYKOTERAPEUT, SEXOLOG ELLER PSYKOLOG.

Han kan jo osse prøve med noget Xylocain salve 5 % påsmurt pik/penishovedet ca. 10 min. inden samlege, det bedøver lidt og hjælper nogen.

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Besvar

Tilbage til "MÆND OG DERES SÆD OG SÆDAFGANG"