Penis med 2 strenge

Her kan du komme med spørgsmål, svar og kommentarer om DRENGE OG FORHUD
Besvar
SJ

Penis med 2 strenge

Indlæg af SJ »

Min søn har mærkeligt nok en ekstra streng. Lægen mener ikke der er nogen grund til at gøre noget - bare at afvente og se, om det giver ham problemer. Jeg synes det ville være bedst at løse problemet nu - før han som teen-ager skal bruge den til andet end at tisse med... Er det et almindeligt problem...?
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin

Svar: Penis med 2 strenge

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej SJ

Jeg har aldrig hørt om det før og det er næppe almindeligt. Jeg er tilbøjelig til at give lægen ret, hvis strengene ikke strammer, er der ingen grund til at gøre noget ved det. Som en lille bonus så er strengen jo ret følsom hos de fleste mænd/drenge, så det kan jo være, at den ekstra streng vil give ham ekstra fornøjelse :1:.

Forhåbentligt vil da han fornøje sig med sin pik / penis længe før han bliver teenager :1:.

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Gæst

Indlæg af Gæst »

Tak for dit svar!
- hvis der var tale om en "normal" ekstra streng, ville jeg heller ikke være urolig. Men den sidder fæstnet på glansen, 1/3 fra spidsen og øverst. Jeg ved ikke, om det ændrer din mening? Jeg fik måske ikke beskrevet det præcist nok i første omgang.
VH SJ
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin

Svar 2: Penis med 2 strenge

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej

Jeg tror nok, at jeg lige som lægen trods alt vil vente og se, om det giver ham problemer. Altså behandle så lidt som muligt. Og når din søn er gammel nok til at forstå det, så sig til ham, at han skal sige til, hvis han har problemer med sin tissemand.

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Besvar

Tilbage til "DRENGE OG FORHUD"