Penismåling

Her kan du komme med spørgsmål, svar og kommentarer om MÆND OG DERES PIKKE / PENIS
Besvar
Kristian

Penismåling

Indlæg af Kristian »

Hej Per.

Jeg ved godt du har skrevet det før, men jeg kan ikke finde ud af om det er "forbudt" at måle sin pik fra siden (øverst oppe.) Sjovt nok er min pik lidt længere hvis jeg måler den fra siden øverst oppe, end hvis jeg måler den på midten. Kan man måle sin pik på den måde, uden at "snyde", eller skal linialen helst være på midten af pikken (øverst oppe)? Undskyld den kringlede formulering af mit spørgsmål, men det er lidt svært at beskrive.

Skal man helt op på midten (for oven) for at få en rigtig måling, eller er det okay ude fra siden? Det skal lige siges, at linialen er på overdelen når jeg måler, bare ude i siden/kanten før pikken runder.

Den er omkring 17,5 cm i stiv. Jeg har ikke noget målebånd :( men når jeg måler bredden (fra oven) er den ca. 5 cm bred... er det diameter?

Hilsen
Kristian
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin

Svar: Penismåling

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej Kristian

Læs hvad jeg har skrevet i PSYKE & SEX om Pikmål - penismål. Pas på, de der snyder får den hugget af! [eek] [devil2]

En pik er jo ikke rund i formen, men det du kalder bredden svarer ca. diameteren på den brede led.

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Besvar

Tilbage til "MÆND OG DERES PIKKE / PENIS"