Hjælp hvis du kan eller har oplevet noget lignende

Her kan du komme med spørgsmål, svar og kommentarer om DRENGE OG DERES PIKKE /PENIS
Besvar
mr xx

Hjælp hvis du kan eller har oplevet noget lignende

Indlæg af mr xx »

Hmm har et lille problem jeg ikke rigtig kan finde noget om nogen steder. Eller ved ikke om det er et problem. Men har oplevet en del gange at når jeg har leget med mig selv at bagefter så begynder det og svie hvor sperm og pis kommer ud af selve hullet. Det sker måske en gang hver anden uge eller måske en gang om måneden. Leger rimelig med mig selv da jeg er meget tændt. Men den der svien engang i mellem også føler jeg hele tiden jeg skal tisse. Det vare ca 1 til halvanden time så er det over igen og der kan godt gå lang tid inden jeg mærker den igen. Er det tegn på kønssygdom eller hva kan det være. Syntes ikke rigtig jeg har oplevet det efter sex.

Har forresten haft faste kærester i længere perioder med ubeskyttet sex.
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin

Svar: Hjælp hvis du kan eller har oplevet noget lignende

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej mr xx

Problemet kan f.eks. opstå, hvis man(d) bruger sæbe eller creme til at lege med, så kan sæben eller cremen blive presset ind i urinrøret, og det kan svie ret meget - især sæbe. Din tissetrang kan hænge sammen med at din krop vil spule urinrøret rent igen :1:.

Når man har haft flere kæreste, så kan det være en god ide at tænke på, om man lige skulle have et sikkerhedstjek for KLAMYDIA f.eks. én gang om året.

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
mr xx

Indlæg af mr xx »

Du skal bare have rigtig mange tak
Besvar