Jeg har været sammen med min kæreste i to år, så fik han den ide at vi skulle have et barn sammen, så jeg fik fjernet mit spiral efter vi havde drøftet det i noget tid.
Det lykkedes os dog at blive gravide med det samme

Men problemet er at efter jeg er blevet gravid var han der aldrig mere, han var ude med sine venner, og jeg sad alene tilbage, da han har en vane med at sige det, når han er først er ude af døren. Til sidst kunne jeg ikk klare det og sagde pænt til ham, at det kunne jeg ikk magte mere, at jeg skulle altid blive efterladt alene og ked af det uden, at han tænke på mine følelser. Men han ændrede sig ikk, så jeg sagde pænt til ham, at vi måske skulle overveje at gå fra hinanden.
Han blev rigtig vred, han råbte af mig, svinede mig til og fortalte hvor led jeg var, og at jeg skulle skride med det samme, for han ville i hvert fald ikke være sammen med mig. Da jeg blev såret over at høre alt dette, begyndte jeg selvfølgelig at græde. Men han syntes, at jeg klynkede for meget og begyndte at skubbe mig ud af døren og tage mine nøgler fra mig, så jeg ikk kunne komme nogle steder hen.
Dagen efter sagde han, at jeg skulle komme og pakke mine ting, så jeg kom for at pakke mine ting, stod han og kiggede på og svinede mig til imens jeg sad og græd.
Efter jeg er flyttet hjem til mine forældre igen, har jeg ikk hørt fra ham eller noget. Han virker bare så ligeglad med, hvad jeg føler, og tænker slet ikk på, at jeg gravid og meget sårbar. Er helt knust ved ikk hvad jeg skal gøre. Hvorfor er han vendt 180 grader fra den ene dag til en anden.???
Jeg er meget såret over den behandling, jeg har fået, det er som om han har ændret sig bare fordi, at jeg er gravid med et barn, som han selv ville have.
hilsen Den ensomme