Normal penis?

Her kan du komme med spørgsmål, svar og kommentarer om DRENGE OG DERES PIKKE /PENIS
Besvar
Tænkende

Normal penis?

Indlæg af Tænkende »

Hey ,

Jeg er en dreng på 16 år som er forvirret over min pik og dens udvikling jeg har prøvet nogle gange og måle den i stiv tilstand hvor den kommer op til 15 cm ca. er det nok?

Også også min pik i omkreds? Hvad er det normal for en piks diameter? Lettere ord hvor bred skal en pik være før det er normalt?

Skriver også det her da jeg stadigvæk er jomfru og tænker meget over når jeg kommer til det tidspunkt hvor min første gang skal være derfor jeg er lidt forvirret og bange på en måde, over hvordan min partner vil reagerer?

Håber du kan hjælpe :)
Yup Yup

Til dig -

Indlæg af Yup Yup »

Du er 16 år, og som Per har sagt mange gange før vil penis vokse i noget tid endnu.
15 cm er jo heller ikke galt, det ligger vel omkring gennemsnittet så det er skam nok.

De fleste piger foretrækker første gang som noget romantisk, men det behøver din første gang ikke at være. Bare husk at være god mod din partner og ikke tving hende til noget hun ikke vil.

Hilsen

Yup Yup
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin

Svar: Normal penis?

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej Tænkende

Nu er det jo næppe sådan, at pigen starter med at måle din pik, inden I har sex, så det med målene er kun noget, du (og tusinde andre drenge) tænker på. Pigen tænker nok først og fremmest på dig som menneske, og ikke som en forlængelse af din pik.

Men ellers er 15 cm helt normalt, og i øvrigt er en kusse ret elastisk og indretter sig efter pikkens størrelse. Så slap du bare af, hvis man kan sige det på den måde. :1:

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Tænkende

Indlæg af Tænkende »

Tak for de ord.

Hjælper rigtig meget på min selvtillid om mig selv og tak igen!
Besvar

Tilbage til "DRENGE OG DERES PIKKE / PENIS"