Knopper og fnadder?

Her kan du komme med spørgsmål, svar og kommentarer om DRENGE OG KNOPPER PÅ PIKKEN / PENIS
Besvar
Hattehaar
Tilmeldt bruger

Knopper og fnadder?

Indlæg af Hattehaar »

Hej, jeg har I en længere periode været bange for at der er noget galt med mig..

Da jeg faldt over denne side tænkte jeg bare "YES!" - for at der ikke skal forekomme tvivl, så er jeg 13 år gammel.

dette er her nogle gange efter, og efter jeg næsten har kommet: så senere når jeg trækker forhuden tilbage kommer er der nogle hvide ting.. billede:

Billede
Klik på billedet for at se det større

Og så det med knopperne: når jeg trækker forhuden tilbage sidder der de hersens små knopper, og det er som om.. jeg ved ikke, nogle er større end andre, og jeg har haft dem længe! de sidder under huden, tror jeg.. jeg tør ikke gå til læge..

Billede
Klik på billedet for at se det større

ps., jeg har også de der papler inde under pikhovedet tror jeg, ved ikke om det bare er nakkeost.. vasker aldrig rigtigt fordi det gør ret ondt når jeg rører pikhovedet!

Please hjælp!!!

MVH
Den bange :s
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin

Svar: Nakkeost

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej Hattehaar

Der er ingen tvivl om, at det er en større ophobning af nakkeost, fordi du ikke vasker den dagligt. Hvis du ikke vasker dig, så begynder det at lugte, og du kan risikere, at din pik begynder at blive rød og klø. Måske skyldes ømfindtligheden netop, at du ikke vasker den. Det må du vænne dig til, osse når du engang skal være sammen med en pige, så er det ikke videre lækkert med en masse nakkeost.

Så det eneste problem er, at du ikke vasker din pik. Jeg kan ikke se nogen papler på dine billeder.

:idea: Læs mere i PSYKE & SEX om Smegma

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Hattehaar
Tilmeldt bruger

Re: Svar: Nakkeost

Indlæg af Hattehaar »

Men det er jo som om der er noget under huden på det nederste billede :s noget gult, og jeg har haft det rigtig længe! i over et år tror jeg
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin

Svar 2: Nakkeost

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej Hattehaar

Ud over en masse nakkeost, så kan jeg lige skimte et par små knopper, der enten er nogen talgkirtler eller osse nogen papler, ingen af delene er farlige eller noget du kan gøre noget ved.

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Besvar

Tilbage til "DRENGE OG KNOPPER PÅ PIKKEN / PENIS"