Hej Per
Jeg har fundt mig en sød kæreste og vi har snakket om at gå i seng sammen, vi er begge to jomfruer. Men det er bare det at min penis kun er 14 cm lang, og jeg har hørt at den jomfruhinde som piger har sider 15-16 cm oppe. Så hvis vi går i seng sammen og jeg ikke kan sprænge den, så synes jeg det er lidt pinligt. (Vi er 15 begge to)
Ps
Vil du ikke os svare på det her selv om det ikke rigtig har med noget og gøre.
Min ven tror man skal være 18 for at gå til en luder. Men jeg tror kun man skal være 15 for så er man jo gammel nok til at ha sex.
Hvad af det er rigtigt?
Første gang 2
- PER HOLM KNUDSEN
- Site Admin
Svar: Første gang
Hej Daniel
Det er skam det rigtige sted du spørger
.
Mødommen sidder ikke 15-16 cm oppe i skeden, men måske nok 15-16 mm, altså lige i skedeindgangen - se billedet her under.

Her er 3 forskellige mødomme.
Din pik/penis har en hel normal størrelse, så den skal du ikke bekymre dig for. Den kan du sagtens sprænge din kærestes mødom med.
Inden I begynder at have sex så var det nok en rigtig god ide, at I kender lidt mere til sex. Jeg synes du/I skulle gå på biblioteket og låne f.eks.
Anna Louise Stevnhøj: Før den første gang, Bogen til unge om kys, kæleri, krop, sex og følelser.
Og Anna Louise Stevnhøj: Efter den første gang
Hvis du kigger i PSYKE & SEX og læser nogen af de mange indlæg der, så er der rigtig meget du kan lære
. Læs f.eks. om Mødom og om Kondomer.
Der er ingen aldersgrænse for, hvor gammel man skal være for at gå i seng med en luder. Derimod er der en aldersgrænse for, hvem man m/k må gå seng med, og den kriminelle lavalder er børn under 15 år. Så en dreng på 13 år må gerne gå seng med en luder, men luderen må ikke gå i seng med drengen
.
Bortset fra det, så synes jeg nu, at man skal gøre sig sine første seksuelle erfaringer med en nogenlunde jævnaldrende kæreste, ligesom du/I vil
.
Du skal være velkommen til at skrive igen.
Det er skam det rigtige sted du spørger

Mødommen sidder ikke 15-16 cm oppe i skeden, men måske nok 15-16 mm, altså lige i skedeindgangen - se billedet her under.

Her er 3 forskellige mødomme.
Din pik/penis har en hel normal størrelse, så den skal du ikke bekymre dig for. Den kan du sagtens sprænge din kærestes mødom med.
Inden I begynder at have sex så var det nok en rigtig god ide, at I kender lidt mere til sex. Jeg synes du/I skulle gå på biblioteket og låne f.eks.

Der er ingen aldersgrænse for, hvor gammel man skal være for at gå i seng med en luder. Derimod er der en aldersgrænse for, hvem man m/k må gå seng med, og den kriminelle lavalder er børn under 15 år. Så en dreng på 13 år må gerne gå seng med en luder, men luderen må ikke gå i seng med drengen

Bortset fra det, så synes jeg nu, at man skal gøre sig sine første seksuelle erfaringer med en nogenlunde jævnaldrende kæreste, ligesom du/I vil

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen
PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2