Små prikker

Her kan du komme med spørgsmål, svar og kommentarer om DRENGE OG KNOPPER PÅ PIKKEN / PENIS
Besvar
Hjælp ..

Små prikker

Indlæg af Hjælp .. »

Hej, håber der kan hentes hjælp her :)

- jeg har nogle bittesmå knopper som sidder hele vejen rundt, på det nederste del af pikhovedet (de følger nærmest kanten rundt). Det irriterer hver gang jeg trækker forhuden tilbage over det, og samtidig har jeg et område (lidt under pikhovedet) som er lidt rødt, hvilket også irriterer så snart jeg tager forhuden tilbage. Der er stor forskel på hvor meget det irritere fra dag til dag - nogle dage kan jeg næsten intet mærke, hvorefter andre dage er det helt slemt. Det gør ondt når jeg rører derpå, når jeg er i bad.
Er forresten jomfru, så ikke noget med det at gøre.

Kan der hentes noget salve som kan hjælpe, eller skal jeg bare sørge for at passe og pleje det (hvilket jeg også synes jeg gør, men ikke ser ud til at hjælpe på det)?

Ser frem til et svar :)
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin

Svar: Små prikker

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej Hjælp ..

Prøv at læse, hvad der står om PAPLER.

Hvis du ikke sørger for at vaske dit pikhoved hver dag, hvor du trækker forhuden tilbage, så kan du risikere, at huden bliver irriteret og rød.

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Gæst

Indlæg af Gæst »

Ja, opdagede først dine sider med papler efter jeg skrev indlægget - min fejl :) så dét er jeg tryg ved nu.

Har de sidste par dage koncentreret mig meget om at sørge for at vaske godt og grundigt igennem nu, så håber jeg at det efterhånden vil hjælpe på det.
Synes bare det er mærkeligt at det gør så ondt at jeg næsten ikke kan røre med fingrene på området - gør det heller ikke så let at vaske det, når det går ondt når vandet rammer :)

Men håber dit råd hjælper :)

- må man egentlig godt smøre sin penis, med almindelig hudcreme?
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin

Svar 2: Små prikker

Hej Hjælp ..

Jo man må gerne bruge hudcreme. Brug noget uparfumeret, så er du sikker på ikke at få allergiske gener.

Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
Gæst

Indlæg af Gæst »

Hej igen, og tak for hjælpen så langt - der er fremskridt at spore ..

Men selvom jeg vasker mig morgen/aften og smører creme, så når jeg fx kommer hjem fra skole om eftermiddagen, og jeg lige prøver at hive forhuden tilbage - så er det som om den 'klistrer' og så er det nemlig igen vildt ømt når man rører ved områedet, samtidig med det er blevet en smule rødt igen.

Er det bare mig som er en smule hysterisk efterhånden (det har stået på i laaang tid), eller skal jeg ikke tænke så meget over det?

Tak for de gode svar :)
Gæst

Indlæg af Gæst »

.. ved jeg lyder frustreret - men nu er jeg så heldig og har fået en kæreste. Den anden dag, da vi så var sammen, og vi nussede lidt - blev jeg simpelthen nød til at stoppe, det gør pokkers ondt, når forhuden bliver kørt henover 'området' under penishovedet gentagende gange, ikke selve forhuden der gør ondt, men det 'område' under er simpelthen SÅ ømt, at jeg næsten ikke kan røre ved det.

Ja, er dybt dybt frustreret over det :? .. det har stået på i flere måneder, nu følger jeg rådet, med creme og vaskning flere gange om dagen, og jo - det hjælper da, men det er meget småt med fremskridt (dog er det blevet bedre )

men ja, skal jeg bare give det tid?
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin

Svar 3: Små prikker

Hej Hjælp ..

Ja det er er jo ikke rart, hvis det gør ondt. Kunne det tænkes, at du måske har fået noget forhudsbetændelse? Eller at forhuden er groet lidt sammen med pikhovedet? Lad evt. din læge kigge på den.

Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
Gæst

Indlæg af Gæst »

Har ikke problemer med selve forhuden - det er ikke den der gør ondt, og jeg har ikke problemer med at trække den tilbage.
Det er bare selve 'kanten' af penishovedet, samt lidt under som til tider er vild ømt.
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin

Svar 4: Små prikker

Hej Hjælp ..

Hvis det samtidig bliver lidt rødt, så kan det skyldes manglende rengøring og lidt betændelse.

Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
Gæst

Indlæg af Gæst »

Jeg sørge for 'at gøre rent' ca 2 gange hver eneste dag nu, så ville ikke mene det skulle være det der var galt?
Det 'stikker' stadig en smule når jeg rører lige ved 'kanten' og det er lidt rødt - er der en salve eller noget, man evt. kan købe og bruge hvis det evt. skulle være betændelse eller bare generelt om man kan købe en god creme / salve, som ville kunne hjælpe?

Skal siges at der virkelig er sket fremskridt siden jeg lavede mit første indlæg til dig - så mange tak :)
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin

Svar 5: Små prikker

Hej Hjælp ..

Så rengøring hjælper tilsyneladende på generne. Der findes jo mange forskellige creme, og jeg ville bruge f.eks. Matas Mild Hudsalve eller en hudcreme fra MiniRisk. Du kan osse bruge f.eks. mandelolie.

Senest rettet af PER HOLM KNUDSEN 10. jun 2010 05:52, rettet i alt 2 gange.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
Gæst

Indlæg af Gæst »

Ja, det synes jeg - det går ikke hurtigt fremad, men det hjælper stille og roligt :)
Okay, så vil jeg se om jeg kan finde sådanne creme - det vigtigste er vel bare at der ikke er meget parfume i?
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin

Svar 6: Små prikker

Hej Hjælp ..

Der er ingen parfume i de cremer jeg har nævnt og de kan købes i enten Matas eller i Brugsen.

Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
Gæst

Indlæg af Gæst »

Ok :)

- jeg har bemærket at efter jeg har været i bad, så allerede op på eftermiddagen, så er der ligesom ofte 'klistret' og så er det at det kan gøre ondt når jeg trækker tilbage, fordi forhuden nærmest klistrer sig til hovedet, kransen osv. - er det bare creme som kan hjælpe på dette? :)
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin

Svar 7: Små prikker

Hej Hjælp ..

Du kan jo prøve om creme hjælper :1:.

Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
Besvar

Tilbage til "DRENGE OG KNOPPER PÅ PIKKEN / PENIS"