Forhudsproblemer

Her kan du komme med spørgsmål, svar og kommentarer om DRENGE OG FORHUD
Besvar
anonym Dreng

Forhudsproblemer

Indlæg af anonym Dreng »

Kære Per, Jeg er en dreng på kun (14) som igennem de sidste år har haft det lidt hårdt.

1. Da jeg var tolv kunne jeg ikke få min forhud tilbage /:

2. Jeg begyndte at se at under mit penishoved begyndte der at komme buler af "smegma - nakkeost" jeg fik det fjernet under min første operation.

3. Jeg blev opereret for forhudsforsnævring men jeg "øvede" mig ikke i at trække den tilbage som min læge sagde fordi det gjorde så ondt.

4. Min forhud satte sig fast igen og jeg skulle opereres igen igen, men denne gang "øvede" jeg mig og det gik faktisk godt, det gjorde bare virkeligt ondt! Der sad "tråde" fast mellem forhuden og hovedet. Problemet er bare at der stadig sidder lidt ud fast rundt i "kanten" af hovedet. Det er ikke det hele der sidder fast mere, det gjorde det engang hvor jeg prøvede at rive forhuden væk fra forhuden, den var en pinsel men jeg fik meget løst. Men nu har jeg noget tilbage og jeg tror ikke jeg kan få den "revet fra hinanden" jeg har prøvet her på det sidste fordi jeg var bange for jeg skulle opereres igen.

5. Jeg vil gerne vide om der måske er en måde at jeg kan få det sidste "revet fra hinanden" uden at jeg bukker under, det gør virkeligt ondt. Når jeg trækker i huden, så rundt i kanten er det hvidt altså hvor huden er meget tyndt.

Mange tak fordi du vil se på mit lange spørgsmål :)
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin

Svar: Forhudsproblemer

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej anonym Dreng

Jeg synes, at du skal lade din læge kigge på det igen, måske kan det nu klares med noget salve, der kan hjælpe med at udvide huden. Fortæl hvad lægen siger.

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Besvar

Tilbage til "DRENGE OG FORHUD"