Forkælet
-
- Tilmeldt bruger
Forkælet
Hej Per. Det er mig igen. Mig og min kæreste er begyndt på at "pille" ved hinanden. Og jeg har været ved at give hende orgasme. Men lige meget. Det handler mest om mig på dette punkt. Jeg har som sagt sår må min forhud også mellem "pikken" og lårene lige i det der hul. Altså hvis du river op i huden på pikken kan du se huden omkring lårene løfter sig. Det er der jeg har sår. På hver side. Også på forhuden. Skal sove med hende på lørdag og hun vil "forkæle" mig lidt med handjob og blowjob. Også er jeg bange for at der sker et eller andet siden jeg har det der /: Hjælp mig! Jeg er bange for at det vil påvirke vores fremtid. Bl.a. vores sexliv. Jeg har smurt fugtighedscreme på her i løbet af ugen og sidste uge for at få det til at forsvinde. Det virker fint nok. Men så når jeg "wanker" igen så kommer det igen. Hvad er der galt med min hud? Hjælp mig hurtigst! PS. Har haft det snart i et år nu.. og tør ikke gå til lægen for har været der 2 gange før. Med venlig hilsner mig? :b
- PER HOLM KNUDSEN
- Site Admin
Svar: Forkælet
Hej PavaJunior
Der kan være mange årsager til, at huden revner: fugtighed, tørhed, eksem, svamp, psoreasis m.m., så det er ikke til at sige, hvad det er. Jeg synes, at du skal lade din læge kigge på det, når det nu har varet så længe. Fortæl, hvad lægen finder ud af.
Du skal være velkommen til at skrive igen.
Der kan være mange årsager til, at huden revner: fugtighed, tørhed, eksem, svamp, psoreasis m.m., så det er ikke til at sige, hvad det er. Jeg synes, at du skal lade din læge kigge på det, når det nu har varet så længe. Fortæl, hvad lægen finder ud af.
Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen
PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2