Klistret penis

Her kan du komme med spørgsmål, svar og kommentarer om DRENGE OG DERES PIKKE /PENIS
Besvar
Jakob B

Klistret penis

Indlæg af Jakob B »

Hej Per!
Min penis er rimelig klistret på undersiden og jo tættere man kommer på testiklerne, desto mere klistret er den. Er der mulighed for at få noget salve eller creme som kan hindre dette problem? Eller er der noget helt andet du kan anbefale?
Derudover kan jeg ikke trække min forhud helt ned til roden når den er stiv, men derimod kun lige ned over pikhovedet. Er det normalt eller er der noget jeg kan gøre?

Glæder mig til at høre fra dig!

Mvh Jakob
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin

Svar: Klistret penis

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej Jakob

Nu skriver du jo ikke noget om, hvad det er der klistrer, er det f.eks. bare fugt?
Salve og creme vil bare øge fugtigheden, i stedet kan du jo prøve med noget babypudder :1:.
Med hensyn til forhuden, så kommer det f.eks. an på, hvor stor forhuden er, nogen drenge har meget kort forhud og andre meget lang forhud. Hvis forhuden ikke er groet fast til hovedet, så er det blot sådan for dig.

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Jakob B

Indlæg af Jakob B »

Hej Per - Tak for svar!
Det er nok bare fugt, det skyldes i hvert fald ikke hygiejne problemer - er i bad flere gange om dagen, men vil da prøve med noget babypudder. Men det kan godt klø lige under penisen lige i starten af den, ved ikke om det gør dig lidt klogere? Det er i hvert fald rimelig irriterende..

Mvh Jakob
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin

Svar 2: Klistret penis

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej Jakob

Det kan sagtens være fugt. Lad være med at gå i stramme bukser, det øger blot problemerne.

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Besvar

Tilbage til "DRENGE OG DERES PIKKE / PENIS"