Skævhed i penis

Her kan du komme med spørgsmål, svar og kommentarer om DRENGE OG DERES PIKKE /PENIS
Besvar
Johan

Skævhed i penis

Indlæg af Johan »

Hej. Jeg er en dreng på 14, som har en skæv penis (Krummerik). Den hælder først til venstre, og så lidt til højre. Den streng, som hiver i pik hovedet, sidder på venstre side af penis. Andre der har det, eller som ved noget om en evt. operation? Jeg er først begyndt at tænke på det her for nylig. Er meget flov over, at tale med mine forældre om det. Jeg ved at det er normalt med skæv penis, men er det også normalt at den streng, som hiver i pik hovedet sidder på siden af penis?
Jeg ser meget frem til et svar, og vil gerne have så mange svar, som muligt.

Hilsen Johan
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin

Svar: Skævhed i penis

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej Johan

Som du beskriver det, så lyder det ikke som en krummerik. Du kan se, hvordan almindelige krumninger ser ud i PSYKE & SEX om Krummerik. Og se under under KRUMMERIK i kategorien OM SYGDOMME & SUNDHED her i PSYKE & SEX DEBAT.

Man skal kun lade sig operere, hvis skævheden betyder, at den i væsentligt omfang vanskeliggør egentlig samlege. Selv om en pik/penis, der er vredet lidt rundt, måske ikke er almindelig, så behøver det jo ikke betyde, at den ikke fungerer som den skal for dig og en evt. kæreste.

I øvrigt skal strengen ikke hive, den skal blot være fæstnet til hovedet. Måske skulle du lade din læge kigge på dig.

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Senest rettet af PER HOLM KNUDSEN 2. feb 2009 18:25, rettet i alt 2 gange.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Johan

Skævhed i penis

Indlæg af Johan »

Mange tak for svar Per.
Du siger, at penis strengen ikke skal hive, men det ser ud som om at den gør. Når penis strengen er på siden af pikken, sker der så det at den hiver pik hovedet ned til venstre side. Er det et problem
VH. Johan
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin

Svar 2: Skævhed i penis

Hej Johan

Nej det skulle helst ikke trække i hovedet, hvis den gør det, er den for stram, og så kan der være en risiko, at den sprænger ved sex. Ikke noget stort problem ud over, at det gør ondt og bløder.

:idea: PSYKE & SEX om Penisstreng

Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
Johan

Skævhed i penis

Indlæg af Johan »

Hej Per.

Nej det gør faktisk ikke ondt overhovedet.
Jeg kan desværre ikke lave links, fordi jeg ikke er medlem. Men hvis du går ind på google, søger på skævhed i penis og vælger det første link, som er fra jeres egen hjemmeside. Så kommer der nogle billeder op a nogle krummerikker. Er de billeder, krummerik nok til at få en operation?

VH. Johan
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin

Svar 3: Skævhed i penis

Hej Johan

Man behøver såmen ikke gå på Google, jeg har i de forgående indlæg lavet links. Bl.a. har jeg skrevet: "Du kan se, hvordan almindelige krumninger ser ud i PSYKE & SEX om Krummerik." Disse krumninger er almindelige og er ikke krummerikker - og skal slet ikke opereres.

Senest rettet af PER HOLM KNUDSEN 2. feb 2009 18:25, rettet i alt 1 gang.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
Johan

Skævhed i penis

Indlæg af Johan »

OK. Mange tak for din hjælp. Og undskyld at jeg havde glemt de forgående links du sendte mig, i din første besked.
Besvar

Tilbage til "DRENGE OG DERES PIKKE / PENIS"