Udløsning kun ved onani

Her kan du komme med spørgsmål, svar og kommentarer om MÆND OG DERES SÆD OG SÆDAFGANG
Besvar
Gæst

Udløsning kun ved onani

Indlæg af Gæst »

Hej jeg har en dejlig kæreste, som jeg sexuelt har det fantastisk med, mage til omsorg for min sexualitet skal man lede længe efter. Han nyder mig og jeg ham.
Problemet er som jeg selv er nået frem til, er at han har været "ungkarl" længe og derfor har nydt sin hånds arbejde, for han er ikke i stand til at få udløsning uden, den er indblandet.
Jeg ville så gerne mærke han også kommer oppe i mig under samleje osv., har du nogle tricks til, hvad han kan gøre??
Han onanere jo stadigvæk, når jeg ikke er der, og tænker er det en uges cølibat der skal til, for at han ophober så meget sexuel energi, han ikke kan lade være med at komme under samleje?
Det skal lige siges, at det er os begge, der synes dette er et problem, og han også gerne selv vil videre.

Knus Lone
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin

Svar: Udløsning kun ved onani

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej Lone

Nu skulle jeg måske lige starte med at indskyde, at rigtigt mange kvinder kun kan komme med en hjælpende hånd! :1:
Det er da værd at prøve med en uges afholdenhed og så se, om der er mere skud i bøssen. I den periode kan du så lave knibeøvelser flere gange om dagen, så du får et ordentligt greb om ham.
Held og lykke med det.

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Besvar

Tilbage til "MÆND OG DERES SÆD OG SÆDAFGANG"