Hej, jeg har i længere tid gået og tænkt meget over det problem med min penis som er som følgende:
Min penis er nærmest helt sammenkrøbet i slap tilstand den er cirk kun 1-2 centimeter lang og kan nærmest forsvinde inde I min hud, jeg kan godt onanere og nå min orgasme og etc, men altså jeg har det jo sådan at jeg ikke kan have sexuel samlege når den I stiv tilstand ikke er mere end 3-5 centimeter, jeg har en fornemmelse om at det kunne være forhudsforsnævring men jeg ville gerne høre et svar på det da jeg kun har læst om forskellige debatter, jeg er 16 år og ved at min penis ikke burde se ud som den gør, man kan heller ikke se penis hovedet og nogen gange kan det godt gøre ondt når jeg onanere så.. jeg kunnet godt tænke mig et svar og hjælp om eventuelt hvad jeg skal gøre, gå til en læge eller noget, og hvis jeg skal, så hvilken?
På forhånd tak TJ
Penis problem?
- PER HOLM KNUDSEN
- Site Admin
Svar: Penis problem?
Hej TJ
Hvis du ellers er normalvægtig, så er det jo nok i underkanten. Hvis man har en tyk mave, så kan pikken godt forsvinde ind i fedtet og se noget kortere ud, end den egentlig er. Men når du nu mistænker den for at have et forhudsproblem, så synes jeg, at det er en god ide, at du går til din praktiserende læge og lader ham/hende se på den, så får du i hvert fald dine spørgsmål afklaret.
Fortæl hvad dine læge sagde.
OBS! Du vokser jo nok stadig de næste ca. 6 år, så der kan stadig ske en hel del.
Du skal være velkommen til at skrive igen.
Hvis du ellers er normalvægtig, så er det jo nok i underkanten. Hvis man har en tyk mave, så kan pikken godt forsvinde ind i fedtet og se noget kortere ud, end den egentlig er. Men når du nu mistænker den for at have et forhudsproblem, så synes jeg, at det er en god ide, at du går til din praktiserende læge og lader ham/hende se på den, så får du i hvert fald dine spørgsmål afklaret.
Fortæl hvad dine læge sagde.
OBS! Du vokser jo nok stadig de næste ca. 6 år, så der kan stadig ske en hel del.
Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen
PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2