Ar efter ''omskæring''

Her kan du komme med spørgsmål, svar og kommentarer om DRENGE OG FORHUD
Besvar
pjevs
Tilmeldt bruger

Ar efter ''omskæring''

Indlæg af pjevs »

Hej Per, Jeg er en dreng på 16 år, da jeg var mellem 6-8 (vil jeg mene?) blev jeg opereret for, for meget forhud (ved sgu ikke lige om det er en omskæring eller ej, men kommer ind på det senere).

Nu har jeg så gået rundt med et ar (sikkert siden jeg blev opereret), og det er begyndt at irritere mig da det går fra midten af min sæk (Testikler) og helt op til pikhovedet. Ikke nok med at arret er der så er der også steder hvor der burde ha været kønshår men, hvor der i stedet bare er små prikker (du ved der hvor hårene kommer ud fra), og jeg har lige under hovedet også en lille hvid tingest nærmest som en bums, men tror det er et slags ar som gør EKSTREMT ondt vis jeg prøver at prikke den så har ikke turdet klippe den væk (ved det ikke er kønssygdom). Det irriterer mig grænseløst med at arret f.eks. kan mærkes når jeg har erektion (kan også mærke som slap men mest ved jern).

Er der noget der kan gøres for at fjerne dette? Håber du forstår mit spørgsmål, vis ikke vil jeg gerne uddybe det for dig.

Mvh. Pjevs/Anonym ;)

Ps. er det normalt med ar efter omskæring eller hvad det nu er?
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin

Svar: Ar efter ''omskæring''

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej Pjevs

Det "ar", som du kan se, er langt ældre, end du kan forestille dig, det nemlig en sammenvoksningsfold fra den gang, da du var et foster, den har alle drenge og mænd og har intet med et omskæringsar at gøre, der ser sådan ud:

Billede
Klik på billedet for at se det større

Man kan sagtens få bumser på pikken, så mon ikke den lille tingest ér en bums.

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
pjevs
Tilmeldt bruger

Indlæg af pjevs »

Okay tak for det men det var nu ikke så meget det jeg var interesseret i (men tak for svar), det jeg mener er at jeg også har et ar som går langs min penis altså nede fra pungen og helt op til hovedet, og det ligner lidt det ar du viser på billedet (bare det ikke er rundt penis). og vis det er en bums som du siger så forstår jeg ikke hvorfor den er hård og kan ikke klemmes.

Håber du forstår mig nu, men ellers tak for hurtig respons :)
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin

Svar 2: Ar efter ''omskæring''

Hej Pjevs

Hvis du nu læser mit svar igen så svarede jeg nu på dit spørgsmål - det "ar", som du snakker om, ser sådan ud:

BilledeBillede
Klik på billederne for at se dem større

Og det er en sammenvoksningsfold fra da du var foster, den har alle drenge og mænd.

Man kan have nedgroede bumser - eller talgkirtler.

Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
pjevs
Tilmeldt bruger

Indlæg af pjevs »

Ok, jeg troede bare du mente det på billedet før, men det må jeg sige tusind tak jeg har altid været så flov over det, du har virkelig hjulpet mig, også ved at jeg kunne læse andet,( krummerik fandt ud af jeg var helt normal :D ). Og tusind tak for hurtig respons, du er hurtigere end at bestille tid ved lægen vil jeg da påstå :o (med undtagelse af at du ikke står foran en). Og man kan holde sig anonym, som f.eks. mig der ikke rigtigt har turde snakke med lægen om det.

Tusind tak mvh. Pjevs.

Ps, indgroede bumser/talgkirtler er det noget der kan fjernes? Jeg har kun en enkelt så er ikke ligefrem vigtigt det andet var det væsentlige :)
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin

Svar 3: Ar efter ''omskæring''

Hej Pjevs

Bumser forsvinder for det meste helt af sig selv igen.

Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
pjevs
Tilmeldt bruger

Indlæg af pjevs »

Okay men min ''bums'' har nu været der i flere år :) så tror altså det er noget andet
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin

Svar: Bums

Hej Pjevs

Du kan jo lade din læge kigge på den ved lejlighed.

Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
pjevs
Tilmeldt bruger

Indlæg af pjevs »

Ja tænkte også på, havde ikke turdet pga. det med de andre ting fordi jeg troede det var unormalt men som jeg nu ved er normalt :).

Men tak for dine svar, de har gjort at jeg ikke længere er bange for at vis jeg er sammen med en pige at hun ville grine :D

Mvh. pjevs.
Besvar

Tilbage til "DRENGE OG FORHUD"