Først lige en tak for din indsats i dette forum. Jeg er sikker på at det hjælper mange.

Nå, men jeg er endnu en af dem der vil spørge om nogle hvidgullige prikker på penis. De sidder på indersiden af forhuden i en form for samlet gruppe, hele vejen rundt om penis - ca. 2 cm fra penishovedet. De er omkring 1mm og der er rigtig mange. Der sidder også nogle få lige under hovedet ved strengen. Jeg mærker ikke rigtig noget til dem andet end at de jo er lidt ru. De har været der så længe jeg kan huske, men der er nok kommet flere med tiden. Og JA - de har da plaget mig... men ikke fysisk.
Jeg har søgt en del på nettet og det tætteste jeg er kommet, er det der kan ses på dette site (siden er ret langsom men den dukker op på et tidspunkt):
http://dermatlas.com/derm/IndexDisplay. ... 1205891421
Jeg vil gerne sende dig et billede da jeg ikke lige har et sted at uploade det. Hvor kan jeg sende det til?
Bør jeg få lægen til at se på det eller er det bare så ganske almindeligt og i givet fald hvad? Hvis det er det, der på engelsk hedder Fordyce spots er der vel ikke rigtig noget at gøre andet end at acceptere dem som en del af en selv?
Med venlig hilsen og på forhånd mange tak

Anonym