Hey er en dreng på 14 år og jeg har lige nogle få spørgsmål.
min pik er ca. 10 cm (sidst jeg målte) engang i ca. 13 års alderen lagde jeg mærke til at når jeg trækker forhuden helt tilbage så sidder/ sad lidt af forhuden fast til pikhovedet, og det gjorde det jo så på begge sidder.
Så vidt jeg husker så en dag så jeg at den ikke gjorde det mere på den ene side af pikhovedet. en 5 måneder senere så sad den heller ikke længere fast på den anden side mere.
Og jeg ville sådan set bare lige høre hvad det var for noget
Og så spørgsmål nr. 2 jeg går i 7. og her efter sommerferien i 8. og vi har ikke fået seksualundervisning endnu ikke en eneste gang, og ja det er jo ting som jeg vil/ skal vide om de ting. og så tænkte jeg om du kender nogle sider hvor jeg kan få den viden som man normal gør i seksualundervvisning.
Mvh. AA
Forhud?
- PER HOLM KNUDSEN
- Site Admin
Svar: Forhud?
Hej AA
Hos nogle drenge kan forhuden være groet lidt fast til selv pikhovedet, og hos dig er forhuden så selv gået fri, og det er jo godt nok.
Med hensyn til seksualundervisning/oplysning så kan du jo dels kigge rundt her på
PSYKE & SEX DEBAT, der står der ret meget, som du kan have brug for at vide. Du kan osse kigge på min anden side
PSYKE & SEX, hvor der osse er mange siders sexoplysning.
Og du kan få oplysninger på
Sexlinien for unge og
Sexliniens Sexleksikon om sex og kærlighed for unge.
Og endelig kan du gå på biblioteket og få fat sexoplysning f.eks. Anna Louise Stevnhøj: Før den første gang, Bogen til unge om kys, kæleri, krop, sex og følelser.
Du skal være velkommen til at skrive igen.
Hos nogle drenge kan forhuden være groet lidt fast til selv pikhovedet, og hos dig er forhuden så selv gået fri, og det er jo godt nok.

Med hensyn til seksualundervisning/oplysning så kan du jo dels kigge rundt her på

Og du kan få oplysninger på

Og endelig kan du gå på biblioteket og få fat sexoplysning f.eks. Anna Louise Stevnhøj: Før den første gang, Bogen til unge om kys, kæleri, krop, sex og følelser.
Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen
PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2