Penishoved spm.

Her kan du komme med spørgsmål, svar og kommentarer om MÆND OG DERES PIKKE / PENIS
Besvar
Haok

Penishoved spm.

Indlæg af Haok »

Hej. Først og fremmest skal det lige siges at jeg er jomfru. For omkring 3 uger - 1 måned siden lagde jeg mærke til at jeg på mit penishoved havde fået et lille underligt mørkerødt mærke, som var meget blankt. Jeg tænkte ikke nærmere over det, og forestillede mig at det ville gå væk igen af sig selv. Nu, 1 måned senere, har det spredt sig til ca. 50 % af penishovedet, som nu er mørkere og blankere end resten af hovedet. Jeg tager i denne periode noget kraftigt medicin, som jeg ikke ved om kan have fremprovokeret en form for eksem - men det tror jeg nu ikke. Jeg tænker om det kan være balanitis, men jeg har ingen smerter, og kløe har jeg først lagt en lille smule mærke til efter jeg er begyndt at tænke over det. Derudover synes jeg ikke det ligner de billeder jeg har set af balanitis-ramte. Så hvad kan disse mørkerøde, blanke, og spredende plamager være? Det kan jo af gode grunde ikke være en sexsygdom, da jeg aldrig har dyrket sex. I vil sikkert fortælle mig at jeg skal gå til lægen med det, men vil først prøve lykken her, da jeg ikke er særlig glad for at stå med bar røv og dolk hos min læge. Derudover har jeg et meget ømt penishoved - det er ikke noget, som har noget at gøre med disse plamager, sådan har jeg altid haft det. Mit spørgsmål mht. det er - hvordan er den bedste måde at hærde den på, når man gyser bare ved tanken om at skulle røre den med hænderne f.eks.? På forhånd tak.
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin

Svar: Penishoved spm.

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej Haok

Plamagen kunne være svamp. Det kan man sagtens få uden at have dyrket sex med andre. Se billedet nederst på denne side :idea: Svamp i skeden (Sundhedsguiden) Og på denne side :idea: Candida Penis Pictures

Hvis det er svamp, så bliver du nok nødt til lige at lade lægen se på den - og hvis det ikke er svamp - og du vil vide, hvad det er, så må du nok til lægen alligevel. Du er selvfølgelig velkommen til at smide et billede her, og så må vi se, om jeg kan gætte på, hvad det er.

Nogen mænd med meget følsomme pikhoveder har efter sigende haft held med at hærde huden ved at gå med tilbagetrukket forhud, det kunne du jo prøve.

NB. Til jer der ikke ved, hvad balanitis er, så er det på dansk: betændelse i penishovedet.

Hvis du går til lægen, så lad dolken blive hjemme, du skulle nødig have 7 dage i spjældet :1:.

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
sexfreaken
Tilmeldt bruger

Re: Svar: Penishoved spm.

Indlæg af sexfreaken »

Hvordan opstår betændelse i penis? Dårlig hygiejne ??
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin

Svar 2: Penishoved spm.

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej sexfreaken

Af mange forskelligartede grunde og bla. osse af dårlig hygiejne.

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Besvar

Tilbage til "MÆND OG DERES PIKKE / PENIS"