Underligt sæd?!?!!?! hjælp!!!!

Her kan du komme med spørgsmål, svar og kommentarer DRENGE OG DERES SÆD OG SÆDAFGANG
Besvar
duracell

Underligt sæd?!?!!?! hjælp!!!!

Indlæg af duracell »

Hej Per!
Jeg er en dreng på 16 år. Jeg er bange for at min sæd ikke er normal, da jeg ikke altid kommer, når jeg får orgasme, men kun nogle gange kommer der noget ud, når jeg får orgasme. Men de gange der så kommer noget ud, så kommer der først klare klatter, altså præ-sperm og bagefter kommer sæden, dog er det eneste jeg sprøjter ud præ-spermen, mens selve sæden nærmest bare løber ned og kommer ikke sprøjtende ud. Ellers skal jeg blive ved lidt endnu efter orgasmen, også kommer der noget ud. Bliver jeg ved og får orgasme flere gange i træk, begynder der at komme noget hvidt skum ud. Det kunne let forveksles med hårskum.

Jeg ved ikke, om det har noget at gøre med at det ikke er så lang tid siden, at jeg er kommet for alvor i puberteten, og for alvor er begyndt at vokse? (Jeg begyndte at vokse i sommers.) Skal jeg bare være tålmodig, og vente eller hvad skal jeg gøre?

Synes der sker mange ting i mit liv lige nu, jeg har taget fire kilo på i muskler og højde, og min penis (tror) jeg også er vokset stille og roligt, ca. 12, måske 13 cm. i stiv tilstand, men hvis den ikke er vokset, så begynder den vel forhåbentligt snart?

Jeg har i hvertfald fået hår mange steder, og mit adamsæble er blevet større, så tror du ikke bare at det med sæden er noget der forandrer sig, ligesom alt andet eller hvad? Har du evt. hørt om lignende?
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar: Underligt sæd?!?!!?! hjælp!!!!

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej duracell

Det lyder ikke som om, at der er noget underligt ved din sperm. Sperm kan have forskellig konsistens og farve og lugt.
:idea: PSYKE & SEX om Sperm

Hvis du evt. vil kunne sprøjte lidt længere, kan du jo f.eks. prøve om det hjælper med lidt træning af din bækkenbund.

:idea: PSYKE & SEX om Bækkenbundsmusklerne & mænd


Billede

[bog] Søren Ekman: Fra regnorm til anakonda - Den mandlige bækkenbunds muskler og funktion Frydenlund

Tålmodighed er skam en god ting, tingene tager den tid de tager, alt peger i den rigtige retning. :1:

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Duracell

Indlæg af Duracell »

Men tror du at det er noget der kommer? - Det at kunne sprøjte. Hvis ikke, kan jeg så overhovedet godt gøre en pige gravid, når sæden bare nærmest lægger sig, eller løber ned ad min penis?
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar 2: Underligt sæd?!?!!?! hjælp!!!!

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej duracell

Dels er det sikkert noget, der kommer, og dels så ville sæden jo komme ind i skeden, og så skal sædcellerne såmen nok selv lede efter ægget. Ingen grund til bekymring. :1:

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Duracell

Indlæg af Duracell »

Jamen, er det ikke et problem hvis sæden nærmest ikke er flydende? Har taget et billede for at vise, hvordan min sæd ser ud, når jeg har klemt forhuden sammen, således at alt sæden er samlet. Og her kan man tydeligt se at det virkeligt ligner hårskum. (jeg ved bare ikke lige hvordan, jeg får det indsat her på siden?) Dog, kommer der også noget flydende sæd, og der kommer også præ-sperm, og det er jo flydende, men jeg synes bare det er lidt underligt, at jeg besidder 3 forskellige slags sæd?
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar 3: Underligt sæd?!?!!?! hjælp!!!!

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej duracell

Har du læst hvad der står her: :idea: PSYKE & SEX om Sperm?

Du kan enten sende mig et billede, og så lægger jeg det ud, eller kigge under FAQ.

I øvrigt kan sæd se ud på flere måder, og den består af flere ingredienser.

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Besvar

Tilbage til "DRENGE OG DERES SÆD OG SÆDAFGANG"