Forhud

Her kan du komme med spørgsmål, svar og kommentarer om DRENGE OG FORHUD
Besvar
Theunkown:P

Forhud

Indlæg af Theunkown:P »

Hej jeg er en dreng på 17 år.. jeg havde sex første gang som 13 årig og jeg får stadig ofte noget f*sse men jeg onaner da osse en gang imellem det skal man da ;)

Nå men mit spørgsmål lyder: min pik er 20 cm. men mit problem er at mit forhud ikke kommer tilbage når den er stiv.. og kan sårn set ikk få det tilbage i stiv tilstand eller jo kan jeg godt men det vil ikke blive der det ryger bare over hovedet igen.. og jeg ved det ikke er helt normal.. skal jeg omskæres eller hva ? se gerne du giver mig et godt og grundigt svar.. da jeg vil gerne ha en normal penis :D men har da ikk hørt nogen klage over den endnu.. men det er stadig lidt trist
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin

Svar: Forhud

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej Theunkown:P

Det er muligt, at du har stram forhud og at det er grunden til at du ikke kan trække forhuden helt tilbage. Nogen gange kan man nøjes med at behandle med en salve i stedet for en mindre omskæring. Tag din pik / penis med til lægen og lad lægen undersøge hvad der skal gøres.

:idea: Læs mere i PSYKE & SEX om Forhudsforsnævring og evt. om Penisstreng.
:idea: Og kig under DRENGE OG FORHUD her i PSYKE & SEX DEBAT.

Du må gerne skrive fisse her i PSYKE & SEX DEBAT, det er et ganske normalt ældre dansk ord, der vist oprindeligt betyder "at gnide". Man kan f.eks. osse fisse sit sølvtøj, hvis man har noget sådan :2:.

Ja onani er skam en sund og fornøjelig beskæftigelse.

:idea: Læs mere i PSYKE & SEX om Onani.
:idea: Og kig under DRENGE OG ONANI her i PSYKE & SEX DEBAT.

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Besvar

Tilbage til "DRENGE OG FORHUD"