Jeg er en temmelig ungdommelig og (goddammit

-Jeg kan simpelthen ikke slippe tanker og fantasier og indre billeder omkring et Herre/tøs forhold.!( - langt om længe kan jeg sætte en betegnelse / diagnose for... Nemlig ET HERRRE / TØS FORHOLD !
Det smager skønt at sige det ! .. og har da også nogle sporadiske erfaringer med forskellige discipliner inden for .. hvad man kunne kalde for: Fri famlen udi øvelser i seng med reb, røv, spanskrør, og frække ydmygelser..
DET forholder sig imidlertid således. Jeg har i de senere år følt mig temmelig overbevist om, at der findes enddog mange piger og kvinder og sågar modne og ældre kvinder, der ville sætte pris på et rent respektfyldt forhold mellem en, i sexlegen, dominerende voksen mand og en underdanig pige, som er indforstået med at blive brugt. OG hér kommer så alle mine spørgsmål, for der er pludseligmange ! : Er jeg nu pludselig sadist, hedder det s/m eller herre/tøs... eller ? Og vigtigst af alt. Hvor søger jeg kontakt, og hvor finder jeg viden .. derunder: hvilke adfærds psykologiske studier er der foretaget ? HAR DU ERFARINGER ELLER RÅD DU VIL DELE ?