Ja - det er lidt af hvert i vejen

Her kan du komme med spørgsmål, svar og kommentarer om DRENGE OG FORHUD
Besvar
dreng17farum
Ny bruger

Ja - det er lidt af hvert i vejen

Indlæg af dreng17farum »

Intro
Kære Per
Først vil jeg gerne takke dig for din kæmpe bidrag til unge. Det er virkelig dejligt at have nogle som kan hjælpe med mange af de gåder og svar som man går og bøvler med. Siden her er et genialt koncept, ikke mindst fordi man er anonym, men også fordi man kan få en idé om de lidelser, som man nu har, uden at gøre det helt. Jeg har virkelig trukket nitten :) :D

Ting som kan påvirke din besvarelse
* Jeg er 2-2,5 år bagud i min pubertet, det er noget der ligger til familien
* Jeg har en operation Januar 2010 (har ventet et år...), Operationen skal fjerne mit vandbrok i min venstre testikel
* Min forhud er ret stram i erigeret, har en lidt for lille penis-streng, dog ikke noget stort problem, og den påvirker mig ikke seksuelt.

"Lidelser:"

Bumsen/Bylden/Knuden
- Jeg har en bumse lignende ting ved lysken. Den er ret hård, dog kan den trykkes. Den er lidt 2 cm lang og meget tynd (0,5 cm). Jeg har mange gange, på den måned hvor den har været der, overvejet om det har haft noget med vandbrokken at gøre (at der ikke kunne være mere i testikel og det derfor satte sig der). Jeg er ikke tryg ved min egen læge (medmindre jeg VED der er noget grueligt galt) og håber, at du kan give mig et nogenlunde svar, helst ikke "gå til lægen med det", men hvis det endelig er så må det vel blive sådan. Da jeg tog et billede af det, opdagede jeg noget udslæt bag den (ses på billedet), har du nogen ide om hvad det kan skyldes og hvordan det fjernes)
Jeg har uploadet et billede af det:

Billede Billede Billede Billede
Klik på billederne for at se dem større

Det Ru Område
Jeg det lyder jo næsten som en avis, men det jeg er det vidst langt fra (skulle jeg da mene ;) ) Nå, spøg til side. Det er et lille RUNDT hvidt område på min penis forhud som er meget rut (hedder det det ;)?). Det er næsten som om jeg har nogle små hvide hudflager (Tror ikke det er nakkeost), jeg kan krasse det af med neglene men det bliver ved med at være hvidt som når man trækker i noget hud, som sagt har jeg jo en for lille penis streng. Jeg har uploadet et billede af det, selvom det er svært at se hvad det er så håber jeg du kan give et bud:

Ved ikke hvorfor men disse billeder blev lidt utydelige

Billede Billede Billede
Klik på billederne for at se dem større

Mange tak på forhånd,
Hilsen dreng 17
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin

Svar: Ja - det er lidt af hvert i vejen

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej dreng 17

Jeg må skuffe dig, det er ikke til at se på dine billeder, hvad det er. Det kunne ligne en indvendig bums, men det kan osse være noget andet, så lad din læge se på dig. Er du ikke tryg ved din læge, så skift til en anden, du er tryg ved.

I samme omgang så lad lægen se på din forhud og penisstreng, så det ikke er noget, der skal genere dig fremover - og lægen kan samtidig se på pletten, som heller ikke er til at se på billederne.

Jo rut stavet rut, selv om man ser det sjældent. :1:

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Besvar

Tilbage til "DRENGE OG FORHUD"