Kære Per
Først vil jeg gerne takke dig for din kæmpe bidrag til unge. Det er virkelig dejligt at have nogle som kan hjælpe med mange af de gåder og svar som man går og bøvler med. Siden her er et genialt koncept, ikke mindst fordi man er anonym, men også fordi man kan få en idé om de lidelser, som man nu har, uden at gøre det helt. Jeg har virkelig trukket nitten

Ting som kan påvirke din besvarelse
* Jeg er 2-2,5 år bagud i min pubertet, det er noget der ligger til familien
* Jeg har en operation Januar 2010 (har ventet et år...), Operationen skal fjerne mit vandbrok i min venstre testikel
* Min forhud er ret stram i erigeret, har en lidt for lille penis-streng, dog ikke noget stort problem, og den påvirker mig ikke seksuelt.
"Lidelser:"
Bumsen/Bylden/Knuden
- Jeg har en bumse lignende ting ved lysken. Den er ret hård, dog kan den trykkes. Den er lidt 2 cm lang og meget tynd (0,5 cm). Jeg har mange gange, på den måned hvor den har været der, overvejet om det har haft noget med vandbrokken at gøre (at der ikke kunne være mere i testikel og det derfor satte sig der). Jeg er ikke tryg ved min egen læge (medmindre jeg VED der er noget grueligt galt) og håber, at du kan give mig et nogenlunde svar, helst ikke "gå til lægen med det", men hvis det endelig er så må det vel blive sådan. Da jeg tog et billede af det, opdagede jeg noget udslæt bag den (ses på billedet), har du nogen ide om hvad det kan skyldes og hvordan det fjernes)
Jeg har uploadet et billede af det:

Klik på billederne for at se dem større
Det Ru Område
Jeg det lyder jo næsten som en avis, men det jeg er det vidst langt fra (skulle jeg da mene

Ved ikke hvorfor men disse billeder blev lidt utydelige

Klik på billederne for at se dem større
Mange tak på forhånd,
Hilsen dreng 17