Men fortalte så om vores sexting og det var de fuldstændige ligeglade med det. Snakkede så yderligere med dem igen idag feks, og de ville ikke rigtigt sige noget til min mening om det var meget uprofessionelt at arbejde med unge og så samtiddig ha sex med dem! (syntes jeg)
et eller andet sted har jeg jo tabt det hele! kan også selv godt forstå han er sur på mig, det ville jeg da også selv være! men ligemeget hvad jeg gjorde så kunne han bare ikke blive sur, så troede måske han ville se gennem fingre med det efter nogen dage men begynder at tvivle nu!
Jeg har massere af beviser på vi har snakket og chatlogs på han indrømmer lidt vi har haft noget seksuelt, og han ikke har fået dårlig samvittighed osv, men de siger det bare ku være noget jeg har lavet

lidt plat og hvad ville jeg få ud af det så tror ikke de ville tro på mig selvom det var herinde jeg havde skrevet noget. Håber så bare du tror lidt på mig !

men det har da været rart at kunne læsse af her uden tvivl. Få en anden syn på sagen, også en som ikke bare klapper mig på skulderen og gir mig ret

nu skal jeg bare videre...det blir en hård kamp!