Efter operationen og mere?

Her kan du komme med spørgsmål, svar og kommentarer om MÆND OG FORHUD
Besvar
Fortvivlet?

Efter operationen og mere?

Indlæg af Fortvivlet? »

Hej Per,

på forhånd ked af den lange smøre, men dog nødvendigt! :?

Jeg er nu den lykkelige ejer af en omskåret penis. Havde forhudsforsnævring, og fik så som voksen mand (19 år), opereret det yderste lag væk. Ik fordi at jeg havde disideret problemer i sengen, men mere fordi at jeg ikke kunne gøre min pik ordenligt ren, og gerne ville have suttet min pik, uden at pigen fandt det forkasteligt!
Med alt det i mente, så er jeg nu kommet mig 5-6 ugers tid efter min operation. Og umiddelbart virker det til at det gik fint nok! MEN; jeg er nu lige begyndt at have stille og roligt sex igen (1-2 gange), og specielt onanere.
Da jeg er meget sexuelt lystent og generelt altid har været meget fokuserende på min pik, er jeg en smule fortvivlet over hva der nu sker! For som min læge sagde, så ville kanten, som han havde skåret væk rundt om, blive ved med at være "hård" i en tid. Men hvor lang tid er det så? For jeg synes at den er MEGET hård endnu, og strammer VILDT meget når jeg får erektion? Den strammer faktisk SÅ meget at når jeg får erektion, så bliver det faktisk lilla lige der hvor min nye forhud ender! :( Hvilket gør lidt ondt, som om at den ik får blodomløb? :cry: Foruden det, mærker det som om at der er en af de "store" blodåre på min pik, som har sat sit forkert hver gang. Den sidder helt op til kanten, altså dertil hvor min forhud nu kan dække mit penishovede til. Altså lige i skæringen. Og lige præcis det sted blive en del ømt! - Og sidst men ikke mindst, så har mit penishovede mere eller mindre vænnet sig til at være blottet efter alle disse år, med undtagelse af selve kanten på hovedet? Sådan på vej bagom, du ved; "modhageren". :)
Det forbliver rødeligt og ømt! Ik når jeg f.eks. trykker på det, men kan ik disideret tøre det! Så ska jeg i hvert fald "dubbe" med papiret i stedet for at "køre" det henover! - På forhånd undskyld for den lange smøre, men mente at det var nødvendigt, eftersom at jeg ikke har kunnet finde nogle problemer hverken her eller i andre forum'er, som bare lidt besvare mine spm..!

Håber du ka hjælpe? Mvh Fortvivlet?
Anonym

Re: Efter operationen og mere?

Indlæg af Anonym »

Køb noget Camferine i Brugsen og smør din ømme forhudskant godt ind flere gange om dagen. Camferinen varmer og blødgør. For at udvide din forhud yderligere kan du trække den tilbage inden du går i seng og så sove med blottet penishoved. Så bliver penishovedet samtidigt hærdet. Efter en måneds tid skulle det gerne have hjulpet.

Når man er omskåret, har man slet ingen forhud tilbage, så du er ikke blevet omskåret, som du skriver. Du fik kun klippet det yderste stramme stykke af, men det er sikkert også godt nok.
Gæst

Indlæg af Gæst »

Jo tak, det med blottet penishoved har jeg jo som sagt gjordt i nogen tid nu, efter jeg læste et andet indlæg herinde. Og det er begyndt så småt at hjælpe ja... Men som jeg skrev, så var det jo desværre "modhageren" som bliver ved med at være lidt mere øm/irriteret end resten af hovedet. Og som sagt, så ved jeg ik om det er normalt at lige præcis det område er mere rødligt/lilla end mit hoved? Som faktisk har fået en helt normal farve nu... :)
Og ja, mente nu også at jeg havde fået fjernet det yderste, og ikke omskåret som jeg skrev.. "Skrivefejl".. :P

Og tak for hjælpen, men ved sku ik lige hvor glad jeg er for at smøre Camferine på dernede? Og slet ik sikker på hvor ufarligt det egentligt er?
Men måske du ved mere om det, end jeg gør..? I dont know..

På forhånd tak.
Fortvivlet
circum
Tilmeldt bruger

Indlæg af circum »

Du kan sagtens smøre med Camferine. Det gør jeg jævnligt. Farveforskellen skal du ikke gå så meget op i. Og med tiden vil ømheden i kanten/volden forsvinde.
Besvar

Tilbage til "MÆND OG FORHUD"