på forhånd ked af den lange smøre, men dog nødvendigt!

Jeg er nu den lykkelige ejer af en omskåret penis. Havde forhudsforsnævring, og fik så som voksen mand (19 år), opereret det yderste lag væk. Ik fordi at jeg havde disideret problemer i sengen, men mere fordi at jeg ikke kunne gøre min pik ordenligt ren, og gerne ville have suttet min pik, uden at pigen fandt det forkasteligt!
Med alt det i mente, så er jeg nu kommet mig 5-6 ugers tid efter min operation. Og umiddelbart virker det til at det gik fint nok! MEN; jeg er nu lige begyndt at have stille og roligt sex igen (1-2 gange), og specielt onanere.
Da jeg er meget sexuelt lystent og generelt altid har været meget fokuserende på min pik, er jeg en smule fortvivlet over hva der nu sker! For som min læge sagde, så ville kanten, som han havde skåret væk rundt om, blive ved med at være "hård" i en tid. Men hvor lang tid er det så? For jeg synes at den er MEGET hård endnu, og strammer VILDT meget når jeg får erektion? Den strammer faktisk SÅ meget at når jeg får erektion, så bliver det faktisk lilla lige der hvor min nye forhud ender!

Det forbliver rødeligt og ømt! Ik når jeg f.eks. trykker på det, men kan ik disideret tøre det! Så ska jeg i hvert fald "dubbe" med papiret i stedet for at "køre" det henover! - På forhånd undskyld for den lange smøre, men mente at det var nødvendigt, eftersom at jeg ikke har kunnet finde nogle problemer hverken her eller i andre forum'er, som bare lidt besvare mine spm..!
Håber du ka hjælpe? Mvh Fortvivlet?