Omkring juletid mødte jeg min nuværende kæreste. Jeg vidste allerede fra starten at han havde problemer med for snæver forhud, og det viste sig tydelig første gang vi prøvede at være sammen, da han hele tiden blev slap/stiv/slap/stiv - fordi det gjorde ondt, når den blev stiv (stakkel

Det tog længe før det helede, og det blev ved med at være irriteret. Det har så vist sig, at ET eller andet er gået galt. Det resterende forhud er blevet "slap" og vil ikke blive over hoved - men bliver ved med at sidde i en rynket "klump" under hoved. Han har været ved læge, der kun kunne sige, at det havde han aldrig set før og det eneste, han kunne gøre var at tilbyde at fjerne resten af forhuden, så det ville blive en hel omskæring.
Som det er nu kan vi godt have sex - og han kan godt komme ved det. Penis bliver let irritable dog. Mest hvis han skal sidde ned længe, fordi huden så bliver klemt, da den ikke glider på plads, ellers har han ikke problemer med det.
Nu er det jo så, at han skal beslutte om han vil omskæres helt eller ej.
Han vil vel miste endnu mere følelse, end han allerede har ved en fuld omskæring?
Desuden er vi nervøse for, hvordan det sexuelle vil blive. Vil han stadig være i stand til at komme? Jeg har selv et følsomt underliv og kan ikke blive ved længe - måske 10 min så bliver jeg øm.
Er der nogle specielle ting, man kan gøre for at det bliver bedre for en omskåret? Om nogle stillinger er bedre end andre eller om der er ting, man skal huske/være opmærksom på?
Hvad vil du/I råde til? At beholde den halve omskæring eller fjerne det hele?
På forhånd tak for hjælpen