Har læst en del på din side og må virkelig sige den hjælper mange.
Den er langt mere åben, og man får uddybende svar på alt, hvad man spørger om.
Nu til mit problem. Jeg er en dreng på 17 som har haft forhudsforsnævring i alt den tid jeg kan huske. Dog er det blevet lidt bedre med tiden.. Det har dog længe afskrækket mig at gå til lægen såvel som at snakke med mine forældre om det.
Her for et par måneder siden var jeg så til lægen for at få undersøgt noget andet hvor jeg så fik hørt ham om det og jeg fik en recept på noget salve jeg kunne smøre på.
Det skal dog siges at problemet måske er lidt større end som så. Min forhudsforsnævring er ikke så slem. I slap tilstand kan jeg trække min forhud tilbage og med lidt opvarmning kan forhuden også komme lige bag glansen når den er i erigeret tilstand. Dog er der endnu et problem nemlig at jeg tror min streng bag på penis er for kort hvilket også er skyld i at forhuden kun lige kan komme bag glans.
Jeg tvivler lidt på at salven kan rette op på det med strengen og har det derfor sådan at det måske er bedre at få et lavet et indgreb pr. operation.
Det skal dog siges at jeg har lidt skræk over for det da den helst gerne skal være brugbar bag efter og da jeg har hørt mange skrækhistorie fra andre som har været gennem det ja så hjælper det ikke just på min beslutning.
Jeg har ikke haft seksuel oplevelse med andet køn endnu og ønsker også helst det sker når mit problem er iorden

/Den fortvivlende Morten